Dags för finishen!

Nu har det snart blivit dags att ordna sig inför kvällen. :) Det är lite av det bästa med att gå ut tycker jag - att få fixa sig så man ser någorlunda okej ut. Finishen liksom...
Kanske borde passa på att slänga mig i duschen, för mannen och mini ligger och snarkar ikapp inne på sovrummet. Får passa på som sagt...

Har precis sett färdigt Harry Potter och dödsrelikerna  del 1föresten. Förbannat bra för mig som HP-fan! Längtar tills nästa och sista(!) delen kommer. Har varit totalt fast i allt av både böcker och filmer sen våran lärare, Annika Lilja, läste den första boken för oss i 5:e eller 6:e klass. Det är några år sen... Åren går fort. Det jag kommer ihåg starkast med henne var hur otroligt fint hon skrev på både "svarta tavlan" och "vita tavlan". Konstigt minne va? Hm...




Några av denna sorten ligger i kylen och väntar. Så vad väntar jag på?

Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

ÅH vad kul med fest, du får skaka loss lite åt mig med vännen! PARTY ON!

2011-02-19 @ 17:32:21
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0