Sovmorgon

Idag kan man säga att jag fick en rejäl sovmorgon (igen)! Jag vaknade 10.10 och visste nästan inte vart jag befann mig. Har dock vaknat ett flertal gånger under natten av en vaken Evelina eller en full blåsa!
Stackars Göran är en sväng hos sin fysioterapeut på Bryn. Igår klarade han nästan inte att ta sig i och ur soffa, säng eller stol...

Om ca en timme är det min tur att besöka min terapeut, jag är fortfarande stel i den vänstra sidan av nacken så vi får se vad som händer där idag! Jag hoppas på att endast gå dit en gång i veckan till slut och träna två dagar på egen hand, därav en simmdag + en på gym. Till att börja med. Det är nämligen inte jättebilligt att gå till en fysio 2 gånger i veckan. Denna veckan ska jag till och med dit 3 gånger, på onsdag ska jag få ultraljud i axeln. Hua! Missförstå mig inte, jag vill såklart bli bra och lägger gärna pengar på den vård jag behöver. Men alla där ute vet lika gott som jag att det finns betydligt roligare/behövligare saker att lägga pengar på! Höhö.

Paus i skrivandet pga. att Göran kom hem och hade med sig ett glädjande brev i näven...

Vi får kontantstötte från Nav till att Evelina börjar på dagis full tid. Dvs 3.300kr/mån. :) Tack Nav!



Den här typ av "varje-dag-ljus" har vi haft sen jag var liten. Älskar det.
Fick två st förra julen av min mami, hoppas att få fler iår! ;) Haha.

Idag är det handboll, kl 18. Missa inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0