NK i Göteborg - andra luckan

När jag var yngre och bodde i Göteborg såg jag alltid fram emot NK´s julskyltning som ligger på avenyn i Göteborg. Varje år har de olika teman i skyltfönstren och massa folk samlas för att se vad de har att bjuda på detta året! Alltid lika spännande och mysigt. På kvällen bör man gå dit, då det lyser upp extra därifrån. Det ser alltid så varmt och inbjudande ut när man står på utsidan och kikar in. Gamla som unga är lika nyfikna. Detta är en snart 100 årig tradition! Värt att se.

 

(Angående årets julkalender; Jag såg självklart det första avsnittet och om jag ska vara ärlig så verkar den vara ganska bra. Eller det är såklart svårt att säga efter bara ett avsnitt, men jag kommer helt klart se även ikväll. Det var många kända ansikten som också är kända för att göra bra tv/film. Så jag ska ge den ett försök!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0