Misstag!

Igår skulle jag tagit bild på hur jag såg ut. Tror ni jag kom ihåg det? Nej, just det, jag glömde det. Så vi fick ta några bilder inatt när vi kom hem. Men ni vet väl hur man brukar se ut då? Efter "lite" alkohol och en del mat... Håret hade rasat ner och jag var blank som en spegel i ansiktet. Så det var ett riktigt misstag från min sida.
Jag kan ialla fall säga att vi hade en dunder kväll igår. Det var riktigt trevligt. God mat och gott sällskap.
Först möttes vi på ett ställe som heter Åpen Bar. Där tog vi ett glas vin och gick sen vidare till Big Horn på Aker Brygge. Där åt vi en förrätt som bestod av kycklingvingar i barbequesås och sallad till. Till huvudrätt tog vi alla oxfilé. Det fina med just Big Horn är att man får välja tillbehör, då får man små skålar med det man väljer. Jag tog stuvade champinjoner i gräddsås, stuvad spinat och sparribönor med rödlök och beasås. Du får också bestämma hur stor biffen ska vara, jag nöjde mig med 200g medan grabbarna tog 300g. Vi åt så det nästan rann ur öronen på oss.
Mumma säger jag bara! Det låter som jag åt massa, men tillbehöret är liksom bara i små skålar. :) Kan tillägga att vi vräkte i oss mat och dricka för närmare 2500,- !
När vi suttit och jäst en stund där (alltså efter mat, lite vin och en Irish Coffey) så gick vi vidare till ett ställe som heter Druen, det ligger och på Aker Brygge. Där satt vi resten av kvällen. Jag och Björn tore klarade att klunka i oss 2 vinflaskor tillsammans á 595,- (de har fanimej vett på att ta betalt i de dära området). Men det är inte ofta vi unnar oss sånna kvällar!
Tack för en riktigt trevlig kväll!
Det verkar som vi även får äran att fira nyår tillsammans med en av de roligaste personerna som finns - Björn Tore.


Enligt mig ser detta inte ut som en pyamaströja ialla fall


Min andra hälft <3 Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0