Julgodis - tjugonde luckan














Julgodis är ett måste till julen - enligt vissa! För min del är det faktiskt inte så noga. (Jag håller mig hellre till julmaten.) Jag är inte så förtjust i ischoklad och marsipan har jag aldrig gillat. Kanske knäck om jag måste välja. Men för er som är så kreativa att ni ställer er och bakar så är väl detta det vanligaste när julen närmar sig. :) Jag hade säkert sprungit och köpt allt om jag tyckt om det, för bakar jag så blir det oftast bara fiasko, om jag inte ger mig in i det till 100%.
(Det blev ett sent inlägg idag pga. ny mobil - då måste man ju sitta och pilla lite med den! Och att vi varit ute i princip hela dagen. Har haft en superdag!)

Bakar ni julgodiset själva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0