Julbilder

Eftersom det var tomt på inlägg här under gårdagen får jag kompansera det med lite bilder idag istället. Jag lyckades komma på hur jag överför från mobilen till datorn (om jag ska vara ärlig så visste jag redan det, men det behöver jag inte erkänna...)
Igår var det fullt upp, vi var på Bryn sentret en sväng och jag hittade ett par skinnhandskar, äntligen. Äkta skinn med ull i! Riktigt fina, 199.- nedsatt 50%! Som hittat om man frågar mig. Så dessa underbara handskar tar jag inte av mig om jag är utomhus. :) Nöjd!
Igår kväll var jag inne i stan med Lene, jag och Göran hämtade upp henne och vi blev skjutsade in till Oslo S för att gå vidare till Café Sör, ett litet uteställe med massa olika typer av människor. Där satt vi från 19-23 ca. Halsade i oss varsinn flaska rött och en Irish. Riktigt trevligt! Är lyckligt lottad att ha en vän som Lene, våran vänskap släpper jag aldrig taget om. Jag tog T-banan hem vid 23.30 och var hemma 00. Inte berusad, bara väldigt glad! :)

Idag har jag varit hos läkaren igen, blev sjukskriven tom. den 23/1-12. Sen får vi se vad som sker.
Jag har kontakt med jobbet hela tiden och de vill att jag ska bli helt bra före jag kommer tillbaka, för
att slippa jobba-sjukskrivning-jobba-sjukrivas osv.
Skönt att vi är överens om den saken och slipper konflikter.
Jag kan knappast hjälpa att jag är oduglig för tillfället... :(

Och så var det lite julbilder som jag ska bjuda på.



Bilderna är tagna hos pappa. På juldagen. Det var visst bara två st bra bilder, där kvaliteten får klagas på... Kommer upp en bild på Evelina som är tagen hos hennes mormor också <3



Våran stora lilla tjej, tänk att hon börjar
på dagis på tisdag. Har lite panik över det, men antar att det blir bra! Vi älskar dig våran lilla rumpis <3

(Nu ska jag ta upp en vaken tjej. Prata med mamma på skype. Ge en prinsessa mat. Lämna henne hos farmor och farfar och sedan STORstäda här inför imorgon.)


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0