Gôtt Nytt!

Idag är det sista dagen på detta året!

*Har ni nyårslöftena färdiga?
*Är menyn tillräckligt planerad?
*Är du säker på att den blusen passar till just den kjolen?

Varje år hör jag folk säga; Iår ska bli den bästa nyårsaftonen någonsinn!
Men, vad är egentligen en perfekt nyårsafton? Enligt mig så kommer jag fira en näst intill perfekt nyårsafton. Tillsammans med min sambo, min dotter och sambons föräldrar, med god mat och dricka, i en trygg miljö.
Jisses, det skulle jag aldrig sagt för 4 år sedan... Då skulle det vara så fartfyllt som möjligt. Det känns bra att man har "växt till sig" på det sättet att man värderar andra, viktigare saker, än förr.

Året som gått;
Ja, vad har hänt egentligen. Väldigt mycket och väldigt lite på samma gång.
Evelina har utvecklats jättemycket. Hon växer som hon ska och allt är bra med henne.
Jag har varit hemma hela detta året och kommer inleda det nya året med att vara hemma också.
Vi har flyttat till en ny, fin och stor lägenhet - som vi dessutom äger!
2011 har varit ett ganska bra år helt enkelt. Vissa ändringar hade såklart kunnas göras, men det är väl det som driver oss vidare, att vilja göra nästa år ännu bättre!

Hoppas att ert 2011 också har varit bra


Gôtt nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0