Bingolotto uppesittarkväll - tjugotredje luckan

Idag är det dagen före dopparedagen och det blir ett lite annorlunda inlägg, eftersom jag sitter hos min mamma i lysekil, där vi för första gången någon gång ska fira jul. :) Det ska bli riktigt mysigt. Och imorgon kommer till och med Göran hit och firar julaftonen här, det är första gången på våra 3 jular tillsammans som han kommer hit och firar med oss. Riktigt mysigt! Jag kan lova er att detta året är det lätt rekord i julklappsinköpen här hemma.
Ett rum är helt fylt med julklappar. Det är långt över 100 st! Det kommer ta lång tid att öppna och vi kommer säkert börja redan på morgonen och hålla på till sent på kvällen, för att hinna med dagens måsten.

Ikväll är det en sak som står på schemat, Uppesittarkväll med bingolotto, det är något som blivit en tradition för oss. Och den hoppas jag vi håller på, som alla andra traditionerna vi har.



Allas vår Lasse "Kurtan" Brandeby - Rip

Spelar ni Bingolotto ikväll mina kära läsare?
Imorgon är det dopparedagen. Hoppas ni får en riktigt trevlig jul. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0