Adventsmiddag i Ski

Jag glömde skriva att vi ska bort idag. Vi har blivit hembjudna till Görans faster. Vi ska hem till henne i Ski och äta en söndagsmiddag/adventsmiddag. :) Det är första gången som jag besöker dem, annars kommer de alltid hem till oss. Eftersom vi aldrig vet när Evelina blir trött och vill sova så passar det egentligen bättre. Men nu ligger Evelina fortfarande och sover, så idag borde det bli problemfritt!

Jag har en fråga, snälla hjälp mig att besvara den:
Varför är man alltid så hungrig dagen efter, när man var ute dagen innan?

Jag tycker jag åt en stabil frukost, men nog fan har jag suttit här och trynat i mig mer trams!



Här bor vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0