Skräcktema

Denna veckan har det varit skräck och humorvecka i Big Brotherhuset. Riktigt skoj var det sista avsnittet som vi precis såg. Tänker själv på hur jag skulle varit om jag hade varit instängd i ett stort hus med samma människor i över 100 dagar. Tänk vad man prioriterar att se på... :P

Var en sväng på Manglerud förut som jag skrev, satte in pengar på banken och fick lite luft i näsan. Härligt. Tyvärr blev det ingen sol idag som jag hoppats på. Underbart att sitta på balkongen där vi har eftermiddags/kvällssol. Vi får halva sommaren i denna lägenheten och kan njuta några middagar och frukostar där ute!

På tisdag är det möte med säljaren och mäklaren. Räknar med att vi ska skriva kontrakt och sånna saker.
Jag måste dessutom bli medlem i Obos, för att få äga en lägenhet som är "ägd av Obos". Nåväl. Det har ju sina fördelar också. Rabatter och förköp bla. :)

Nu ska jag leka lite på golvet med en nyvaken och glad liten tjej.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0