...sa kärringen

Idag har vi har besök av Evelinas (hm, vad blir det egentligen...)... Görans faster. :) De ville ge henne en dopspresent. Ett fint halsband, med ett rosa hjärta, fick hon. Tack!
Vi satt en timme ca. ute på terassen med kaffe och en liten kakbit på man. En trevlig stund i en härlig  men nästan allt för varm sol. :)

Just de. Idag har det varit bröllop. Fin fint! Hade jag velat ha en sån uppståndelse på mitt bröllop? Nej.
Den dagen jag gifter mig, om jag gifter mig, ska vara enkelt och lätt med de närmaste. Så de så. Men visst är det vackert att se på.
Ser faktiskt lite på nyheterna nu från bröllopet. Folk som sitter och slaffsar i sig gratis mat som egentligen varken är mamma, trilling, kusin eller vitamin till brudparet. Äsch. Folk vill bara synas... Dislike.


Bröllopet i London


Imorgon kommer världens bästa Lina Bergström hit. Längtar.
Blir antagligen att vi går runt en sväng inne i stan och kikar lite. Och sen åker vi hemåt och förbereder inför söndagen. För nu börjar det dra ihop sig, sa kärringen...

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Gammelfaster tror jag att man säger :D Och vist är det härliga vårbilder, nästan sommar ju :D Vi måste ses snart! Jag och Tora pratade på en dag på huk nästa vecka om det är fint, vad tror du om det? Kram

2011-04-30 @ 11:01:36
URL: http://madeleines.se
Postat av: Tova

håller med dig, fint att se men inte nåt man skulle göra själv...! om jag nån gång skulle gifta mig vill jag också ha det litet och för de närmaste :P



Anledningen till att mina föräldrar flyttade till Norrland från Göteborg vet jag inte riktigt, men min pappa är ju därifrån så ;) nu bor jag ju dock i Stockholm sedan 6 år tillbaka, så man har ju verkligen sitt liv här hehe! hur länge har du bott i Norge då?

2011-04-30 @ 15:14:55
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0