Något bättre

Idag känns det faktiskt något bättre i axeln. En gnutta bättre endast, men det är jag glad för ändå.
Effektiv medicin må jag säga! ;)
Min lilla solstråle har varit vaken sedan 07:30 ca och legat och pratat/skrikit, medans jag har halvsovit. Så jag tror hon är riktigt trött just nu. Hon har fått sin frukost, gröt och lite ersättning, så nu tänkte jag lägga ner henne i vagnen och gå en tur till Manglerud och banken. 

Igår låg jag vaken länge innan jag kunde somna. Dels för att Göran började snarka mer och mer ju längre tiden gick, men också för att jag tänker på alla utgifter. Får nästan panik! Hur ska det gå? Jag vet att det kommer gå bra när vi väl är där men innan så är det så mycket som ska göras och så mycket man måste tänka på. Mitt i allt detta ska vi till Tyskland och så är det Evelinas dop den 1/5, om en månad exakt, idag. Men det ska nog gå bra. Jag kommer ialla fall inte börja packa något innan hennes dop är färdigt, det är inte så värst tjusigt att ha massa lådor och kartonger som står överallt här när lägenheten fylls med massa människor!

Kanske det bara är jag som har massa tid att tänka nu när jag går hemma?...
Jag jag faktiskt tänker mer nu när jag har en liten att tänka på också?...
Kanske jag bara är nojjig?...
Men det ordnar sig...

Hoppas ni blir ordentligt lurad idag på 1:a april!! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

jag tror oxå på något, men vet inte riktigt vad :P

Sker mkt knasiga saker ibland och jag är precis som du, väldigt intresserad av allt sånt.. men ändå livärdd, hehe!

2011-04-01 @ 15:39:57
URL: http://zarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0