Förberedelser

Shit. Idag har jag varit i hundra hela dagen. Därför har det varit snålt med inlägg här... Jag LOVAR att det kommer upp bilder här imorgon. Vet också att jag lovat det efter tysklandsresan. Och det Kommer faktiskt komma upp bilder från resan också. Bara jag som är lite seg i starten! ;)

Idag har varit en händelserik dag. Först missade Lina flyget hit(!). Men till slut bokade hon en ny biljett och har precis ankommit till Oslo C och Göran är inne och hämtar henne. <3 Det var nära att hon inte kom, men eftersom vi är så nära så ställer vi upp för varandra, så det ordnade sig till slut.

Har ialla fall förberett hela dagen inför dopet imorgon. Och allt är äntligen klart!

Nu parkerade de på utsidan!!! Ska ladda upp en kram här... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0