En dag på stan med bästaste!

Igår var det då shopping på stan på Tora. Och shopping blev det också, onekligen. Pengarna visade tydligt varför de är runda... Men jag köpte ialla fall inget onödigt. Hade lust att köpa massa söta saker inne på en heminredningsbutik som låg i Oslo City, men jag får nog snällt vänta tills vi har flyttat och kommit iordning. Då vet jag mer vad jag behöver och vad jag kan köpa hem. :)
Det blev en hel del prat igår. Lite skvaller och bebisprat, allt från mamma-blogg hysteri till oäkta vänskap.
Alltid trevligt att träffas, men igår tyckte jag, av någon anledning, att det var extra mysigt att träffas. Vi åt lunch längst ner i Oslo City och gick och såg på alla narkomaner på utsidan Byporten. Allt detta medan solen värmde! En helt perfekt dag med en underbar vän helt enkelt. Vi kom fram till att vi har känt varandra i 1 år nu. Vi gick igenom en jobbig, glad och smärtfull period tillsammans - graviditeten och förlossningen.
Skönt att det finns de som förstår vad man gått igenom. :)

Jag köpte som sagt MASSA kläder till Evelina och brände en hel del pengar. Men alla kläder är i princip slut. Allt som passar såklart. Har några enstaka plagg i 68, 74 och vidare uppåt. Men jag måste hinna tvätta kläderna liksom! Antar att jag gjorde samma tabbe igår som jag gjort innan - jag köpte allt i samma storlek. Det är nog de dummaste man kan göra. Trodde man lärde sig av sina misstag.
Som tex. innan Evelina föddes så sa vi till folk att köpa lite större storlekar så vi slipper att ha allt i stl 50 och sen inget mer. Detta resulterade att vi fick alla plagg i stl. 62. Så fram tills nu har hon haft massa kläder... -.- Nåväl.

Bilder kommer upp senare, men nu ska jag snart åka till läkaren så jag hinner inte med det just nu.

Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

hoppas att det gick bra hos läkaren idag och tack för en supermysig dag igår! <3

2011-04-27 @ 12:39:45
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0