Dubbeldejt

Idag ska vi in och möta Viggo och Tora det blir massa mys! Skickade iväg ett SOS-sms till Tora igår där jag stod att jag är i stort behov av kläder till Evelina. Därav dejten idag! :) Nu när solen tittar fram och värmer allt mer så hoppas jag det blir fler dubbeldejter med våra små.

Igår var vi hemma hos Görans föräldrar som jag skrev. Vi grillade ute på balkongen och myste lite i solen. På onsdag ska vi göra samma sak, fast här hemma istället. Vad FAN ska man servera då? Jag tror jag har en liten idé om vad det ställs fram på bordet. Men vi får se!

När vi kom hem från Tyskland tar jag fram min kamera och ser att jag endast tagit ett par futtiga kort. Okej att bilderna blev fina. Men det hade varit kul med några fler minnen av Evelinas första resa. Känns ganska ruttet nu i efterhand... Så nu har jag bestämt mig. Jag ska ha med mig kameran när jag går utanför dörren helt enkelt. Tänk annars vad man kommer ångra sig när man blir äldre. "Mamma, hur såg jag ut när jag var liten?" "Ööö, jag vet inte. För mamma glömde kameran och att ta kort..." Dahh! Det går inte!



Mmm. Tummen är något av det bästa som finns att stoppa i munnen...



... och man somnar så gott efter att ha sövd sig själv med den där tummen...



...och tänk på pigg man blir efter endast en halvtimmes sömn, kanske jag borde komma ihåg det och tänka på det varje gång jag blir trött och grinig?...
Det sista kommer knappast ske, men man kan väl få hoppas?

Nu kommer snart Göran hem och kör mig och Evelinis in till stan.
Här ska det shoppas! :D

Kommentarer
Postat av: Tova

en sån himla söt tös ^^ vackra ögon!



Hihi, nej det är verkligen ingen fara. Som sagt så är jag vääldigt van vid att folk tror han är en tös ;) kanske är de långa ögonfransarna och håret haha. Och ibland har jag själv tagit fel på andras barn, hihi ;)

2011-04-26 @ 15:37:19
URL: http://trasslet.se
Postat av: Tova

Hehe ja precis, inte alls lätt att se skillnad när de är små... om man inte typ klär tjejer i illrosa och pojkar i bara blått (vilket inte jag gör ;))

Min grabb är 15 månader nu, börjar bli stor kille alltså. :)

Kul att du också är från Götet! Det är staden i mitt hjärta, har tillbringat typ alla somrar där. Föddes på Sahlgrenska men min familj flyttade till Norrland då jag var 2 veckor ;) Vart bodde du då?

2011-04-26 @ 21:34:02
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0