Du hemska natt

Denna natten var inte kul! Inte det minsta. Jag vaknade kl 02 inatt och mådde piss. Gick upp, var uppe i närmare en timma och kände det precis som jag skulle spy hela tiden. Mådde så otroligt illa och frös och var yr. Inte det bästa jag varit med om.
När jag sedan gick och la mig igen så somnade jag inte om fören kl 04.30, alltså efter Görans klocka ringt och han åkt på jobb. Sen när jag håller på att dala in i drömmarnas land, vem vaknar inte då? Jo, självklart vaknar det lilla pyret som låg och sov så gott. Bara att skutta upp och hämta henne till sängen. Som tur va så fick jag sova till 08.30, om hon hade vaknat innan så hade jag fortsatt å sova även om hon skrikit tror jag. Så...

Dagen kan bara bli bättre nu... Men jag har ingen ork, inte det minsta...


Hade tänkt jag skulle se på Paranormal Activity här nu. :) Är den bra?
Göran har kört ner sina föräldrar för ett möte på banken med den snälla damen som ordnade lån till oss. Så jag är väldigt nyfiken på vad som sägs där!
Nu ligger Evelina och sover så jag ska slappa lite i soffan med den filmen.


Senare ska jag ner till Bryn, gå till Posten och Foto Knudsen. Framkalla ett kort till Evelinas mormor och köpa frimärke till ett kort som hon ska få! :)
Nu är jag seg igen.
Jag lättar en stund.


Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

FY för att må dåligt, hoppas inte det är någon magsjuka du åkt på?

Paranormal är skibra! Men du ska ju se den på kvällen/natten när det är mööörkt!



Sv: Oliver har blivit jättestor! Lång och smal är grabben. Vi får ta en mammaträff i veckan, låter det bra? Kraaam

2011-04-04 @ 12:38:05
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0