Efter en kaffe och massa trevligt sällskap...

Så sitter man i soffan igen. Börjar liksom bli en del av livet - våran soffa! Me love. <3
Har varit nere en tur vid vattnet och tagit en kaffe tillsammans med Görans föräldrar och en kompis till Göran. Jag låg mest och hörde på vad alla sa. Borde inte vara trött, men det är jag. Kanske inte är så konstigt föresten...
Nu är ialla fall älsklingen och byter till sin firmabil, passade på att riva fram kameran och ta lite bilder på min växande mage. :) Hade säkert blivit bättre om jag fått hjälp. Men dessa får duga!

inte så lite längre kanske...

Magen - som inte är så liten längre. Scary säger jag! själv känner jag inte att jag växer, men om jag ser på bilder sen v 16 så är det enorm skillnad! Men det är kul. :)



Idag drog jag på mig tröjan som ALLA älskar att kommentera nu. Visst är den ganska söt? :) Mig tycka om den ialla fall.
Fick en rolig kommentar på väg ut från bensinstationen:
- Eyy, din bebis är påväg ut ur magen redan! Märker du inte det?
Komiskt, komiskt...

Tänkte laga lite mat nu. Får bli mild sådan för min man och hans mage önskade det idag!



Till Suneeta & hunden Chanel:

Hon heter Dolly och är 6 år. :) Jättefin liten tjej på 32 kg som vi älskar över allt. Om vi hade haft tid och intresse hade vi ställt ut henne och tränat henne mer, men vi är tyvärr inte det. Så hon är mer en sällskapshund och vakthund!
Lägger ut två bilder nedan så får du/ni alla, se hur våran lilla prinsessa ser ut... :)


min fina

Fin och ståtlig! <3


min vovve <3

Kopplad inne hör inte till vanligheterna, men om sommaren kan hon gå in och ut hur hon vill. Men hon måste tyvärr vara kopplad då det är för mycket "jaga" i henne...

...Till kastrullerna...

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Sååå söt!!! Riktigt fin :) Och härligt namn har hon också, hihi.

2010-09-05 @ 18:31:24
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Anniz

Aaaaw, sikken gosis mage!!

2010-09-06 @ 13:26:11
URL: http://anncharlotteeandersson.blogg.se/
Postat av: Tora

åh vad fin du är vännen! <3

2010-09-10 @ 11:15:23
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken härlig mage =)

2010-09-15 @ 12:49:26
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0