Lugn kväll

Ikväll sitter jag ensam i våran stora soffa. Älsklingen är ute och hjälper sina föräldrar att städa ur deras 2 garage, som ska vara tömda till måndag för ombyggning.
Har nyligen ätit en middag och sitter nu i soffan med en kopp varm choklad, nyduschad och varm. Underbart! Nu börjar idol om en timme, den ska vi se. :D

Nu är det exakt en vecka kvar innan jag ska sluta jobba. Vara ledig ett helt år! Galet skönt kommer det bli.

Imorgon är det fredag igen, ännu en vecka avklarad och vi ska åka till Sverige. Gott att få en hel helg tillsammans med den man älskar <3 Händer inte så ofta att han är ledig på lördagar, därför är jag extra glad. :) Allt är packat inför imorgon också. Skönt att bara kunna åka efter jobb imorgon.

NU ska jag fortsätta kolla på alla serier på tv3 och vara lite nördig... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0