Läkarbesök

Idag ska jag till läkaren igen. Har tid 08.15. Hoppas hoppas att mina värden är bättre denna gången! Även om det inte alls var katastrof sist, så tycker man bättre om att höra läkaren säga: allt var perfekt! Än att han säger: kom tillbaka nästa vecka så kontrollerar vi att dessa värdena inte stiger! :S
Jaja, går säkert bra.

Inatt har jag verkligen sovit som en stock. Vaknade 2 ggr. 1 gång behövde jag gå på toa. Andra gången sa Göran: De är rätt på utsidan! Se! Rätt utanför!
Jag blev livrädd... :O Vad fan var det som var på utsidan? Inte vågade jag direkt dra undan gardinerna för att se, inte heller öppna dörren såklart. Uhh! Kanske får se när jag går ut nu? ;)

In och ordna sig för läkarbesök och en dag på jobb :)

Kommentarer
Postat av: Anniz

Hur gick det? MSN, snarast! :D

2010-09-02 @ 19:22:40
URL: http://anncharlotteeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0