Katter är... underbara djur!

Idag är det exakt 2 veckor kvar till jag inte ska jobba på en stund. Det kommer på ett sätt bli väldigt tomt. Men just nu är jag så trött på kvällarna så jag längtar nåt så otroligt. Jag är ingen vanlig människa när jag kommit hem, jag är en död människa.

Just nu så är det Sykehuset på tv:n här. Idol väntar i andra rummet! :P

När jag och älsklingen hade varit i affären förut, en halvtimme var vi alltså borta, så hade Sally hoppat upp på klädhängaren full med rentvättade kläder. Så den ramlade och drog med sig hela elementet ner. Så imorgon får vi försöka få köpt nya fästen och sån skit... ÅÅ! Ibland blir jag så förbannat... Suck.... Hjälper ju inte att bli arg heller. Mår bara skit själv. Jaja...
Imorgon ska jag föresten svänga inom Manglerud och få köpt en present till Lene! :) Hon fyller 24 imorgon. <3

Idol vare ja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0