Helgen

Nu har vi kommit hem efter helgen, har även fått packa upp alla 300 påsarna som vi hade med oss fulla med mat och div. saker. Säger alltid att vi har tillräckligt med saker men när vi väl är inne i affärer så hittar vi saker vi "behöver" och köper det. Nu känns det som att lägenheten är på bristningsgränsen, får liksom inte plats med mer saker. Som tur är så ska vi inget mer till Sverige nu på en stund.

Min kära älskling har haft tandvärk hela veckan, och när han klagar och vill ta tabletter - då är det illa! Fredagen kom och vi skulle åka till pappa. Jag kommer hem och här står min kära och hade fällt upp resesängen som vi fick av mamma, för att se om den behövde bytas (det behövdes inte). Han var helt genomsvett och såg inte alls ut att må bra. Jag körde mesta biten till Sverige. Pratade med pappa då vi kom till ett stopp. Nämnde för honom att Göran hade tandont. Då sa pappa att han kunde ringa till sin tandläkare och höra om han hade tid imorgon (lördagen) för att kolla lite på tanden. Han ringde upp 5 min senare och sa att vi kunde komma redan ikväll! Jag såg riktigt hur lättad Göran kände sig. Så vi blåste dit med en gång och det blev nästa operation hos tandläkaren. Mellan 20-20.40 låg älsklingen med öppen mun hos en underbar tandläkare, Jan Embring, och fick ordnat det onda. Inte många som skulle gjort så för en person man aldrig mött innan. Vi är väldigt tacksamma! :)

Igår åkte vi en tur till Uddevalla och köpte mat, var inne på systemet och H&M. Jag fick köpt 6-delar till min prinsessa i stl 50 som jag inte hade innan. Eftersom man tänker att man inte behöver så mycket i stl 50 så har det blivit att vi inte köpt nåt! Så det fick bli ett 6-dels set med Hello Kitty, ganska sött och värt 198:- :)
Åkte hem till mor och visade henne lite på datorn. Fick hämtat våran vagn hemma hos mamma också plus massa fina kläder från Cicci. Tack!
Sen blev det en fotbollsmatch på tv:n hos pappa.
Kvällen blev ganska ung för bägge var trötta.

Kom hem för en stund sen. Nu återstår endast 4 dagars arbete för mig, känns helt fantastiskt!
Men nu, en god fiskgratäng innan sängen...

Kommentarer
Postat av: Tora

skönt att det är så få dagar kvar på jobbet! Nu är det nära vännen!



jag vill se bilder på kläder, grejer o vagn! GIVE ME!

2010-09-26 @ 22:21:19
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0