Fårikål

Ikväll ska jag och älsklingen hem till hans föräldrar och äta fårikål, för mig blir det första gången. Spännande! Är inte jätte glad i lam, men detta sägs ju vara en delikatess här. Borde såklart ha provat det innan med tanke på mina 3 år här. Har ialla fall provat pinnekjött, det är riktigt gott. :) Får se om detta kan mätas med det.
Så här ser rätten ut ialla fall:



Ser inte så jätte delikat ut va? :P Jag har faktiskt hört att man ska blunda och äta det... :P

Åå i helgen ska vi åka till pappa i Lysekil. Ska även möta mamma på lördag och få vagn! Wihii!
Vi åker redan på fredagen denna gången också. Får lite mer ut av helgen då.
Lill-mamma ringde mig idag. Alltid lika härligt att höra hennes stämma! <3
Ska klippa henne på lördag och visa henne lite med hennes nya dator som jag installerat.

Ska snart åka vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0