2 dagar kvar

Hemma igen, efter andra arbetsdagen denna veckan. Tiden går faktiskt lika fort som vanligt, fast man bara vill att det ska bli torsdag. Inte för att jag inte gillar mitt jobb, men det är tungt. Väldigt tungt att jobba.
Många kunder som har beklagat sig över att jag ska sluta och oj vad jag kommer sakna alla små söta tanter på jobbet, till å med de jobbiga jävlarna!

Nu sitter jag och väntar på min kära man. Han skulle åka med sin pappa å göra nåt, ovant när han inte är hemma då jag klampar in... Nåja, han kommer snart hoppas jag. :)

Så fint det är ute nu! Löven är gula, röda och orange och det börjar falla från träden. :) Hösten är bra fin den!
Imorse var det till å med frost ute, skönt att jag parkerade inne, annars hade det blivit årets första fönsterskrap. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0