1 år

Nu är det färdigt! Dagen som jag väntat på länge är avklarad. Nu är jag ledig i 1 år!!! :) Känns otroligt skönt att jag klarade av det målet jag satte upp, det var just att jobba september ut.
Nu ska jag inte tillbaka till jobbet förän imorgon. Haha. Ska faktiskt till jobbet bara för att ha ett litet möte med chefen, skriva papper till NAV och sånt. Jag vet att det är i sista sekunden, men jag har inte en full månad sen jag vet inte när, semester och allt har ju kommit mellan, så därför har jag gett lite extra denna månaden för att just få lite extra pengar. Super!

Är trött som aldrig förr just nu. Har varit ganska tungt att jobba det sista, men men...
Ska in och ta en go´ dusch och sen kasta mig i sängen!

Sov gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0