Pyamas en hel vecka?!

Ska snart iväg till jobbet. Men njuter min sista stund här på morgonen innan jag ska iväg!
Allt gick ialla fall bra med Sally igår. Nu går hon runt med en dräkt på sig, som ett klädesplagg - en pyamas :D, och ser om möjligt ännu sötare ut än vanligt! Kommer helt klart bilder ut på det senare i veckan. Fick besked om att hon ska ha den på sig EN HEL VECKA!!! Hur f*n ska det gå? Jaja, verkar gå helt okej än så länge...

Hoppas jag inte får problem med magen idag under tiden jag jobbar ialla fall. Hade väldigt ont igår. Behöver inte gå in på detaljer, låt oss bara säga att jag hade ont :P

Gud va min lilla tjej gillar att röra på sig inne i magen nu! <3 Helt underbart. Igår fick jag en rejäl spark. Värsta protesten mot något! :) Att ha ont pga det går helt fint, det visar bara att allt är bra. Men magont gillas inte...

Fick även klippt Gørans mamma och mormor igår och slängt i lite färg, hoppas de blev nöjda :)

Nej. Nu jobb!

Kommentarer
Postat av: Tora

tur att lilltjejen rör sig, det gillar vi! :D

2010-07-01 @ 23:47:24
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0