Oslo C en vanlig fredag

Idag har jag varit ledig, skönt att vara ledig en fredag - visst! Men mindre skönt att jobba en lördag - oh ja! Men det går.
Skoj var det ialla fall att möta Tora på en god lunch och Geta en sväng efter hon slutat på jobb. Har köpt en vit blus som jag ska ha imorgon och massa till bebis såklart :D <3 Kan inte gå genom en butik utan att hitta nåt fint till henne! Finns så gulliga kläder att jag blir galen... Hehe.

Sommarfest med jobbet hemma hos chefen imorgon på kvällen, blir skojs att för en gångs skull få se alla fulla och vara nykter själv.
Har känt en konstig känsla i magen idag och igår. Det spänner och blir hårt, vet inte riktigt hur jag ska förklara, känns ialla fall väldigt obehagligt... Hoppas det går över!
Göran är fortfarande iväg och jobbar, hoppas han kommer snart. Det är endast hans mjuka, underbara hand som kan göra min mage lugn.
Nej, nu börjar 2½ men som jag ska titta på! :)

Vi skrives!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0