Oslo-Bergen, Bergen-Oslo

Det var min tisdag och onsdag. Bestod av att sitta, ligga, sova och äta i älsklingens bil på väg till Bergen. Har gjort roligare saker måste jag säga! Men jag ville inte låta han köra ensam så långt... Tråkigt att det regnade, men vafan, man kan inte få allt.
Nu sitter jag hemma, nyduschad, ätit frukost och klar för att åka till Sverige, väntar bara på min kära sambo som ska bli klar på jobbet. Verkar som det blir en solig dag! :D Wii.

Åker först till mamma, visar mig och magen :P sen åker vi till pappa!
Sally får vara hemma, bara ett dygn. Hon mår ändå så dåligt av att åka bil. Antar att hon ska med mig när jag åker ner nästa gång, på semester!!! :D Längtar liiite.
Hoppas att Ellen kan komma nåt upp till pappa så vi kan ha det lite mysigt i Lysekil och Smögen. :)

Så underbart kul för kära Tora som har förlovat sig! Grattis gumman <3

Nej, kanske ska bli klar med packningen tills gubben kommer hem ;D

Kommentarer
Postat av: Tora

tack finaste Annicka! <3

2010-07-03 @ 10:42:07
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Ellen

Klart jag kommer upp till din pappa, vi ska ha såååå mysigt! <3

2010-07-11 @ 20:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0