Idag blir det en Annicka & Tora-dag!

Vaken, eller ja, nästan ialla fall... Sitter fortfarande och gäspar i morgonrocken i hörnet av soffan. Men det är helt underbart, speciellt när man ser ut genom fönstret på alla som går runt och jobbar och kör massa stora maskiner.
Idag ska jag ialla fall hem till Tora för första gången, blir massa mys. Skönt att t-banan går hela vägen så man slipper jobbigt byte, lat som man har blivit! :P

Fan vad min sambo skrämde mig inatt. Han satte i halsen på nåt konstigt sätt, slem eller saliv, vettefan. Så det lät som han skulle spy och sen kvävas, hur äckligt som helst. Speciellt att vakna till detta! Blev ju jätteorolig! Det gick bra till slut ialla fall.
Btw! Inatt drömde jag att jag fick fyrlingar :O Jääävla tur att det bara var en dröm. Hehe. 2 tjejer och 2 killar. Kalabalik säger jag bara! Tänk om man kunde få en sån födsel, gjorde inte ont alls... (A)

Frukost avklarad, kanske ta få duschen avklarad också. Men jag sitter så gott här! :P
Kanske går lättare om jag stänger av datorn först.

Jopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0