Ensam

Ikväll är jag ensam. Älsklingen fick en körning till Lillehammer, han är väl hemma lagom till när jag ska gå och lägga mig, men ändå. Är så van att ha sällskap hela kvällarna, att han är hemma när jag kommer hem från jobbet. Kommer typ längta bort semestern till han... Nejdå! Inte så illa. :) Kommer bli så otroligt skönt med semester, det är bara en vecka och fyra dagar kvar. Heeelt underbart! :)
Innan jag åker på semester måste jag köpa en bröllopspresent till Melissa som gifter sig den 24 juli. Blir annorlunda att gå på en nära väns bröllop, det har jag inte gjort innan. Blir mys! Men vad ska jag köpa?

Igår satt jag och gubben å pratade om sommaren. Han ska ta ledigt en fredag/lördag. Då ska vi åka till Göteborg, Ullared och sen Liseberg på kvällen, HOPPAS detta går att få till! Blir en bra avslutning på en förhoppningsvis bra semester. :) Hoppas på att få presentera honom för Ellen och Anniz också! Känns viktigt.
Tänk, när jag kommer tillbaka från semestern så ska jag bara jobba 1½ månad till, sen går jag på mamma-ledighet! Shit, om man tänker så, så går ju tiden fort....

Idag har jag varit hos läkaren och fått höra min dotters hjärtslag <3 Helt fantastiskt! Enligt läkaren var allt perfekt, och då får jag väl lita på det?! :)

Älsklingen har "bara" 16 mil kvar nu. Vilket motsvarar ca 2½ timmars på dessa vägar här i Norge... -.-

Om jag kanske skulle göra färdigt mackor till imorgon. Kan inte missa "Anna Anka söker assistent" liksom :P Kan inte hjälpa mitt beroende av den serien. Sååå patetisk! Haha...

Aw! Min lilla Sally ligger och sover i sitt stativ, och ramlade ner mitt i en dröm eller nåt, en yrvaken katt stirrade precis anklagande på mig, precis som om jag skulle ha puttat ner henne. :P

Nattis folkens

Kommentarer
Postat av: Tora

ååh vad mysigt det är att höra de små hjärtslagen! <3

2010-07-12 @ 21:39:30
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0