Varför!?

Varför ska helgen ALLTID gå så fort? Har haft en jättefin helg. Jobbade fredag och lördag. Njöt av en mjuk säng och kudde en stund efter jobbet igår. Alltid skönt på lördagar. Tänker att jag orkar vara uppe lite längre på kvällen. Nja, blev väl inte riktigt så denna lördag. Kommer säkert inte bli så framöver heller. Att det är varmt, att ha jobbat 8 timmar och att vara TUNG, tar verkligen på krafterna. Hade nog kunnat ligga i sängen i 9 månader om jag kunnat. Sen om det är bra eller inte är en helt annan fråga...

Tyckte det var megigt trist att detta var sista lördagen som jag fick jobba tillsammans med Lene :( Har nästan längtat till de lördagarna som vi skulle jobba tillsammans. Nu är den tiden över.
Funderar starkt på att jobba extra nu till lördag som kommer bara för att få jobba med henne!
Det är helt otroligt att det bara är 2 lördagar kvar som jag ska jobba nu. Galet vad tiden går. 5 veckor kvar på jobb nu... :O
Scary!!

I lördags kväll var jag och Göran ute och åt mat på Big Horn som ligger på Aker brygge. Det var sjukt gott! Beställningen går till så att man får kryssa i hur stor biff man vill ha, vad slags tillbehör man vill ha och olika såser. Massa gott kryssar man såklart i eftersom man är riktigt hungrig. Det blev en riktigt god och mör indrefilet (oxfileé) och potatisgratäng. Älsklingen tog en ännu lite större biff och fransk potatis! Mumma! Rekomenderas starkt till de som inte ser på priset och som heller inte behöver se på priset! :P Vi ligger väl i den kategorin att vi sket i priset just igår kväll - vi skulle ut och äta god mat helt enkelt! :) Görans VISA fick ta smällen... ;) Tack för en underbart god middag min kära <3 Älskar dig! <3

Idag fick jag tvättat resten av tvätten, så nu är korgen tom! Älskar när den är det... Tänk om jag kunde tvätta INNAN den blev full så det inte behöver ta 5 timmar. Men så tänker man inte just då, utan väntar tills man svär över att det rullar ut kläder över kanten.

Hm... Antingen så ska jag se 21 filmen, eller ett avsnitt av rederiet nu. Att gå å lägga mig är helt uteslutet, har sovit för mycket idag! (A)

Kommentarer
Postat av: Anniz

Njut av din sömn när du kan, för när lillan kommer får du sova i etapper på 1-2 timmar åt gången :P



Miss u!!

2010-08-23 @ 11:03:24
URL: http://www.nattstad.se/party_bitch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0