Till Tora

Haha. Yeeey! Tora, här kommer bilder. :) Eftersom du är den som har tjatat om bilder så blir detta inlägg till dig! Försökte lägga in bilder igår på denna dumma bloggen, men det gick inte.

Börjar väl lite fint med skötbordet:
äntligen färdigt :)
Kanske lite svårt att se detaljer och så, men det duger väl? :P

Skötbordet blir nu stående i vårat sovrum några veckor till. Känner inte riktigt för att göra allt klart än. Det får bli när vi hämtat byrån hos mamma 11 september. :)

Fortsätter starkt med lite saker som vi köpte på ullared i lördags:

bara en yttepytteliten del av allt som vi köpte...
Tygtärningar, gosebjörn som spelar, haklapp och skylt till bilen!
Köpte nog tusen andra saker också. Men om jag skulle lägga upp bilder på allt skulle det antingen bli världens största bild eller rekordmånga bilder i ett och samma inlägg... Får ta detta stegvis! :)

Vans:

är de inte söta? (A)
Hur söta är inte dessa då? :D Jag är totalt förälskad i dessa miniatyrskor som faktiskt är i stl 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Nej, älskling. Det är inte bara jag som köper söta saker till våran dotter <3 ;) Som han så sött sa efter vi kommit hem och satt och skådade dessa söta saker som om de vore nåt heligt...

Måste visa våran fina matta som kommer smycka ingången:

kunde inte låta bli :P
Tyckte den passade bra med tanke på vårt val av gäster! ;P
Haha, nejdå. Så illa är det inte alls då... Tyckte bara att den passar bra. :P

Såååå Tora! Nöjd? :D
Och ja, jag ska bli duktigare på att lägga upp bilder på bloggen :)

Uhh, har jobbat 1½ dag på jobbet och jag är helt slut. Trodde seriöst inte att jag skulle bli så påverkad och trött som jg är. Ligger här i soffan som en död sill. Vill bara sova och inte göra nåt vettigt. Har vräkt i mig allt för mkt choklad och massa ferrari-bilar. Blää! Mår illa :P
Tur att man slipper gå igenom detta ensam. Att min älskling och lilla kissekatt finns hos mig varje dag. :) Hur skulle jag annars klara det!? :S...

koncentrerad eller vad? <3 ;) massa kärlek <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 kärlek massa min pissemåns <3

Nej, nu måste jag vila lite. Ögonlocken bara ramlar ner på mig...

Kommentarer
Postat av: Tora

waah vad glad jag blev att det äntligen kom upp bilder! :D Ser ut som du gjort ett jättefint skötbord vännen! Visst är det roligt att pyssla lite?

Och nu har vi samma underbart söta speldosa med nalle på till våra bebisar.

Åh jag längtar tills vi går runt med våra vagnar. :)

2010-08-20 @ 13:04:23
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0