Grå dag

Imorse var det inte alls lika kul att dra upp persiennerna. En riktigt grå dag hade denna onsdag att bjuda på. Men jag har ändå haft ganska tur med vädret under min semester. Är nöjd. Och än är den inte över. Det är lååång tid kvar. Hela 5 dagar innan dagen som jag ska stövla in på jobbet. Och då får det gärna regna och åska!

Idag har jag och pappa handlat dagens middag som ska vara renskav och pressad potatis. Jag vet inte alls hur detta smakar för jag har aldrig testat, men är lite nyfiken då det låter ganska gott. :) Vi får se. Jag ska ialla fall stå med näsan över plattorna så jag får med mig lite tips!

Jag har även fått klippt lite.
Imorgon eller på fredag kommer älsklingen.
Vi ska åka till Ullared och se lite på sista inköp. Ullared är bra. Ullared är billigt. Men eftersom mängden man köper blir mycket större så går det väl på ett ut. Fast å andra sidan så får man faktiskt med sig fler varor därifrån än om man hade handlat på Åhléns eller Babyproffsen. Frågan är bara om allt man slänger ner i korgen är så nödvändigt eller om det är med för den billiga prislappens skull man köper det! :P Får nog aldrig ett helt ärligt svar där...
På lördag kväll hade vi tänkt att vi skulle gå en tur på Liseberg. Det blir inget Uppskjutet eller Spinnrock för mig inte. Möjligtvis om vi tar en tur i Sagoslottet kanske! :D Vi får se. Tänkte jag skulle gå därifrån med en stjärnvinst ialla fall. Som jag aldrig tidigare gjort!

Helt riktigt, jag skriver bara för att fördriva tiden... Jag blir deppig när jag ser ut nämligen...

Men men... Ut måste jag...
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Tora

åh Ullared! Det är lika roligt varje gång man åker dit, och visst har de mycket grejer? passa på att köpa en höstjacka som magen får plats i! Lär ju vara svindyrt att hitta någon man kommer i här.

ett tips bara :)

2010-08-12 @ 18:01:48
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0