Evighet...

Jag har precis laddat ner rederiet, säsong 2, på pappas dator. För här inne finns det internet. Nu ska jag lägga över allt till min dator. Superenkelt - jag vet! Men det är bara det att jag endast har 1GB på detta USB minnet. Och varje avsnitt är 700MB, vilket betyder att jag måste lägga över avsnitten 1 och 1, totalt 17 avsnitt. Och det tar en liten stund, då varje avsnitt tar 5 minuter från pappas dator till minnet, eftersom han har en dator från början av 90-talet.
Nu sitter det säkert nåt datasnille och asflabbar åt mig! Det finns säkert ett enklare sätt. Men JAG kan inget annat sätt. Sådeså! :P

Undrar om jag ska ge pappa en ny dator i julklapp. Eller kanske min laptop och köpa mig en ny! :D Det lät kul! Får se hur ekonomin ser ut när julen närmar sig. Har en svag aning om att den kan vara sämre då...

Jaja, det går ju framåt. Avsnitt 7/17... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0