Ensam hemma

Här sitter jag hemma ensam och ser på tv. Älsklingen är 25 mil bort i sin bil på väg hem. Hoppas han snart är hemma! Vet ju att dessa vägar här i Norge inte är helt som de borde vara. Nästan irriterande dåliga. Med tanke på att de tar betalt för ALLT här, som tycker man att vägarna borde vara minst lika bra som i Sverige, men Sverige leder överlägset där...

Ensam hemma har jag inte bara latat mig. Har dammsugit hela lägenheten och städat toaletten. Riktigt skönt att få det gjort. Det är det alltid! :P
Har också städat lite i förrådet här.
Finns massa som jag kan göra, men blir så otroligt trött så fort nu för tiden. Tar lite i taget jag. :)

Nu sitter jag som en hösäck i soffan efter middagen och väntar på att "Sykehuset" ska börja.
Ska göra matpakke till älsklingen också. Sen är jag nästan färdig för sängen.

Hoppas det går bra att flytta Tora <3

Tack för tips kära Anniz <3

Kommentarer
Postat av: Anniz

Har fler tips inför förlossningen :) Men vi tar det sista veckorna! Då får du allt anteckna & be Göran memorera allt ;)

2010-08-31 @ 12:44:02
URL: http://anncharlotteeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0