4 veckor..

Söndag kväll. Känns alltid lite jobbigt att gå och lägga sig en söndags kväll, för man vet att dagen efter är det upp och jobba, och värst av allt - MÅNDAG! En hel vecka framför sig. Och inte blir det lättare inte.
Det blev ingen tacos igår. Istället åkte vi hem till Görans föräldrar och tiggde lite mat av dem. :P Blev faktiskt en trevlig kväll med god grillmat och mycket skratt, som vanligt...
Idag lagade jag istället tacos. Och jag misslyckades inte heller. Så jag och kockmössan får hålla ihop ett tag till... :')

Känner mig gammal. Jag ligger här och Göran bredvid, han läser tidningen och jag sitter vid datorn. Vi säger inget och bägge ska upp och jobba imorgon. Börjar jag bli gammal?? :O Nej?! Känns som ett gamalt äktepar som inte behöver säga nåt till varandra... Tragiskt! Måste därför ge honom en puss nu :P för att bryta denna bild...

Upp och jobba imorgon. 4 veckor kvar.
Hoppas jag slipper det illamåendet som jag har haft hela dagen idag. Inget kul alls, trodde bara det var i början av graviditeten man hade sån skit?!

Kommentarer
Postat av: Anniz

Du kan börja må illa när det blir tungt i magen, för hon kan ligga & klämma på en nerv. Salta kex, mycket vatten & spypåse är att rekommendera!

2010-08-29 @ 21:24:56
URL: http://anncharlotteeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0