4 dagar

Nu börjar det kännas... Bara 4 dagar kvar nu. Hehe, igår skrev jag att det var länge kvar och då var det 5. Men jag tror det är en gräns där.
Idag på morgonen var jag och pappa uppe och spelade golf igen. Det gick hur bra som helst. Trots magen är "i vägen" så går det super, nästan bättre än innan jag blev gravid. Kanske jag automatiskt spelar lugnare nu. Bra är det ialla fall! :)
Pappa-Roger ska spela match senare ikväll. Hoppas dock det går bättre för honom då än det gjorde imorse...

Jag är hundvakt nu. Pappa och frugan åkte en tur in till stora staden och lämnade dolly i mina händer. Hon kan såklart inte vara ensam hemma. Hon har tyvärr blivit så bortskämd att vi inte ens kan gå till brevlådan utan att ta henne med. Och då ligger brevlådan 30 m bort. Jaja. Inte mitt problem! :) Tycker bara det är mysigt idag. <3

Har tagit mig två timmar att städa mitt gamla rum här hos pappa, det har jag inte gjort på över 1 år(!!!!!!) så det var mindre rent vatten efter golvet var tvättat. Men nu känns det riktigt rent och det luktar till å med gott!! :O Hehe.

Så efter 1½ timmes golfrunda imorse och ca 2 timmars städning nu så kurrar magen lite faktiskt!
Tror jag ska gå och göra mig en macka eller två och sätta mig och läsa slutet av sista boken i serien "Vargbröder" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0