Vaknat på fel sida

Idag har min lilla tjej vaknat på fel sida, tror jag. Eller också så är det jag som har det. Men det tror jag inte. Hoppas det ändrar sig till hon vaknar sen. För nu sover hon äntligen gott i sin säng, som jag bäddade rent förut. :)

Jag har precis pratat med säljaren av lägenheten som vi ska köpa. Vi fick ordnat upp lite i problemet angående inflyttningsdatumet. Hon sa 15 juli, jag säger 30 juni. Det är två veckor som vi inte har bostad! Det fungerar inte. Så jag var lite irriterad efter mötet igår, men ordnade upp i det lite idag. Frågade hur vi skulle göra. Och hon sa att vi faktiskt kunde ställa in våra saker ute på den inglasade balkongen och inne i hennes sovrum. Hon kommer fortfarande vara kvar i lägenheten, men man måste ju kunna lite på den man ska köpa lägenheten av, eller? Vi har bestämt oss att det är den enda lösningen helt enkelt. Jag får åka till Sverige ett par dagar och ordna med städfirman, som ska ordna det sista, genom telefon och Göran. Det måste bara gå. Tror inte det blir några större problem om jag ska vara ärlig! :) Göran får ta ett par dagar hos sina föräldrar. Sagt och gjort.

Nu ska jag faktiskt städa hela lägenheten, dammsuga och tvätta inne på toaletten, det var ett tag sen nu. Märker att det blåser fram dammtussar från under tv-bänken när man går förbi. Då är det på tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0