Drömmer...

Jag har lagt en trött prinsessa för att sova. Jag höll på att mata henne med gröt då hon PANG BOOM, blir hur trött som helst, antagligen efter jag badat henne. Så jag tar henne i knät, stoppar in nappen och vaggar henne lite så hon ska lugna sig. Där somnade hon. Så jag bar in henne i sängen, och där sover hon nu sedan en timme tillbaka.
Göran är hemma hos sina föräldrar en sväng för att hämta nåt till jobbet.

När jag satte mig här för en timme sen så var det ljust ute och i lägenheten. När jag nu, för första gången tittar upp från skärmen så är det bäcksvart inne... Kanske ska tända lite.
Så det kan gå när man sitter och drömmer sig bort. Jag tror jag drömmer om att äga en fin lägenhet...
Varför inte just denna? :

...med en planlösning som denna...


...med ett kök som detta...



...med ett vardagsrum som detta...



...med en inglasad balkong som detta...



...med ett badrum som detta...



...och med en utsikt som denna...


Kommentarer
Postat av: Sara

Den ser jättefin ut!



Jag äter bara kycklingkebab i Norge, men även det sker väldigt sällan.. Jimmy käkar på de andra 2 kebab ställena som ligger på andra sidan av gatan :)



Våran är 60 kvm och kostar 11.500 nok/månad.. en 2:a

2011-03-27 @ 20:23:14
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Thea

Men fyfan vilka priser ni har i Norge! :-O En sådan lgh hade man ju gärna ägt alltså.



SV: Näpp, inga förändringar här faktiskt. Kevin somnade innan klockan åtta som vanligt! :)

2011-03-27 @ 20:40:58
URL: http://banankartong.blogspot.com
Postat av: Tora - Viggos mamma

Fan vad snygg! Där kommer ni allt att trivas bra - den var himla ljus och fin och STOR! I love it!

2011-04-27 @ 12:42:04
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0