Nedräkning

 
Då var kvällens pass avklarat! Klockan är nu snart midnatt och jag ligger klarvaken i sängen och kan inte sova. Typiskt när jag ska upp och jobba imorgon också. Jaja. Det är inte många dagar att jobba innan det är semester. Jag har nu jobbat 6 månader på "nya jobbet" som inte är så nytt längre. 6 månader??! Vart tog den tiden vägen liksom? 
4 dagar kvar att jobba sen väntar iallafall 3 härliga veckor i Lysekil. Och jag har hört rykten om att det är just precis lagom till min semester som värmen faktisk kommer. Kan det stämma tro? Jag hoppas iallafall!
 
Bild tagen innan jag åkte och jobbade idag. Känner mig lite somrig faktisk. Hoppas på dagar i sommar med sånna kläder som på bilden! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0