Grå söndag

 
Igår när jag jobbade var det strålande sol hela dagen. Idag (när jag varit ledig väl att märka) har det såklart varit grått och regn. Tråkigt när man äntligen har möjlighet att göra något men hindras pga vädret. Hade inte någon vidare lust att trä på mig och barnen regnkläder och plaska runt ute. Det var någon timmes uppehåll och då passade vi på att ta en kaffe vid hamnen. Barnen fick med sig sina cyklar ner och hade kul ändå. Till och med jag tog en cykeltur med Evelinas gamla trehjuling. Haha! Det blev både filmat, fotat och skrattat åt. Av både folk som känner mig och inte känner mig. Jaja. Vad gör man inte för att roa barnen lite grann (och andra åskådare tydligen)? Vi hade skoj! Ska lägga upp bilder senare på det. 
Blir istället en bild på den godaste, iallafall en av de, frukterna jag vet. ♡Kiwi♡ Perfekt efter en söndags promenad.
Mari har varit här och klippt sig idag också, fick ett samtal om att hon hade kommit medans jag var ute och gick, Emil blev så rädd att han kröp under bordet när hon kom in. Stackars bägge 2! Hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0