Fjärilar i magen

 
Det går just nu massa tid och energi till att tänka på tävlingen som är om 2 veckor imorgon! Allt är liksom inte helt 100% och jag känner mig nervös att inte hinna planera tillräckligt. Men mitt mål är att "klara mig" gjenom alla moment utan att göra bort mig totalt. Hoppas det går iallafall.. 
Ja imorgon ska jag och en från jobbet åka på en mat kurs för att lära oss lite om smaker och sånt. Blir kul! Kanske de sista pusselbitarna finns där? Tankarna snurrar i huvudet on kvällarna och det flyttar in en ny fjäril i magen för varje dag som går, ju närmare vi kommer den 18:e. 
 
Slänger bara med en bild på mig i brist på andra! Hehe. Köpte linnet på bilden. Den är helt knall orange i verkligheten och är ett träningslinne. Riktigt skönt tyg och satt ändå ganska fint på. Ovant att köpa storlekar i 32/34 (XS) på Kapahl dock. 😊
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0