Dagis bilder

 
Åå dessa har jag glömt att lägga ut! Det är de årliga dagis bilderna. Jag har dock inte beställt några bilder, dels för att jag tar så många bilder annars, men priset spelade också in såklart! Svindyrt tyvärr...
Evelina kan cykla utan stödhjul förresten. Vi tog av de i måndags så gick jag två gånger fram och tillbaka på gårdsplanen här, sen sa hon : Jag vill försöka själv mamma. Skeptisk som jag var så sprang jag efter henne. Men visst klarade hon det. Med en gång!! Lite vingligt i början men nu går det som en dans och hon kan tilloch med svänga. Vi stod och applåderade när hon klarade det och hon blev SÅ stolt (frågan är om inte jag blev stoltast)! ♡ Min duktiga lilla tjej! ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0