Slagen hjälte

 
Stackars lille Emil blev åksjuk igår i bilen på väg till Sverige. Vi åkte en liten tur över gränsen bara. Han såg på film och var glad och nöjd hela tiden till han ffik en liten chokladbit. Då fick han upp allt som fanns i lilla magen. Tyvärr hade jag inget ombyte med mig så jag fick springa in och handla kläder på H&M med en gång. Men det är alltid kul med lite nya kläder pga något sånt! Hehe. Hittade jättetuffa och ganska billiga kläder till honom. 
Det blev en del inhandlat när vi var i Sverige igår. Bilen var ganska full på väg hem igen. Var i extremt behov av tvål - duschtvål. Hade inget kvar, så det blev en del sånt och annat smått och gott. Alltid kul när priset är lågt, fast å andra sidan så handlar man mer då.
Evelina var på kalas och sen på bio med en kompis från dagis och hennes föräldrar. Stort tack till snällaste Carina som passade Evelina medan vi var över gränsen!
 
Här sitter Emil i stolen i bilen, insvept i min sjal, och sover. <3 Lilla gullet mitt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0