Karneval

 
I fredags var det karneval på dagis för barnen. Det var en här som längtade till det väldigt mycket. Evelina såklart. Hon har ju varit med om det flera gånger på dagiset hon går på. Alla barn ska alltså klä ut sig! Iår fick det bli en cowboy och en häst som utklädning. Tuffast och sötast i stan om ni frågar mig. Hästmask och hatt köpte mormor till barnen på Göksäter i somras, snacka om att vara ute i god tid?! Hehe...
 
Här har det förövrigt varit tyst från mig ett tag. Jag blev sjuk, igen. Fick öroninflammation och bihåleinflammation och luftvägsinfektion.. så penicillin och nässpray med kortison går jag på nu, har faktisk märkt att det hjälpt redan. Bara halsen som inte är helt bra än. Väldigt glad att pappa övertalade mig att gå till läkaren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0