Gott OCH Nyttigt!

 
Visst kan det vara svårt att kombinera det ibland - gott och samtidigt nyttigt. I torsdags gjorde jag en bra kombination. Det smälte gott på min tunga ialla fall! 
Jag stejte kycklingfile i ugnen med bacon runt. Till det delade jag några tomater, kokade baby - morötter och även brysselkål. Kryddade med lite aromat. MUMMA så gott det blev och visst ser det helt fantastiskt vackert ut på tallriken? 
För min del behövdes varken sås eller ris/potatis till detta. Dröjer inte länge till jag gör en identisk måltid igen. 
Det blev långhelg för mig denna veckan. Ledigt fredag, lördag och söndag. Det har blivit en del träning, men också ett besök på en loppis här idag. Wow vilka fynd...
Vad har ni hittat på i helgen? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0