Vinterkläder

 
Då var alltså årets overall inköpt till lillfisen i familjen. Evelina har en från förra året som fortfarande passar. Hon har faktiskt 2 st. Så där behövs ingen ny! Tänkte gå igenom vad vi har av vantar och mössor också snart så man liksom kan bocka av det från listan och inte väntar till kylan slår till på riktigt, utan är väl förberedd. Det gillar jag. 
Den här overallen köpte jag för 199kr på Europris. Att den var både fin och billig passar mig perfekt! Tycker verkligen att den är värd sitt pris. Den är några cm för stor (på bilden har jag vikt upp armarna lite) men räknar med att han växer ett par cm innan han börjat använda den och så kommer den att användas fram till kanske mars så mindre kunde jag nog inte köpt. Eller vad säger ni?
Nöjd mamma iallafall! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0