Sensommar delux

 
Vilket skönt väder måndagen bjuder på! Helt fantastiskt måste jag säga. Är det lika fint i Sverige? 
Här är det nog 17 grader och strålande sol! Underbart sensommar/höst-väder delux! Jag har varit ute och gått 1.5 mil idag och det var väldigt skönt. 
Vad har ni gjort i helgen? Här var det nästan storm i lördags och därför svårt att vara ute alls. Tog en promenad men inte mer än det alltså. Tycker inte om när det blåser, vill helst ha det helt vindstilla.
Här under har vi iallafall en glad liten Emil som sitter och gör sig till framför kameran. Lille sötplutt! Det är från förra helgen. 
Nu får jag springa och hämta hem barnen tror jag! Ha en fortsatt fin och solig dag. Tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0