Regn och rusk

 
Jag har precis avnjutit en god sallad jag gjorde till lunch.
Det var sallad, (gul) tomat, gurka, saltgurka, oliver, ägg och pesto. Mums så gott det var, också med lite lite dressing på toppen! En stabil och nyttig lunch. Håller mig lätt mätt till det är middagsdags.
Idag vaknade jag till ett riktigt oväder. Det öste ner med regn och solen hade tagit ledigt idag. Jag gick såklart ändå och lyckades skrapa ihop en mil i detta rusket. Inte illa. Gick med både regnjacka och paraply, ändå var jag dyngsur när jag landade här hemma närmare 2 timmar senare. Men gott var det. Speciellt att ta en dusch!
Denna helgen blir det en sväng över gränsen skulle jag tro. Nu var det längesen vi hälsade på mormor och morfar. Evelina blev överlycklig när jag föreslog det för henne! ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0