En "annorlunda" Evelina

 
Åå så söt Evelina blev idag med 2 tofsar i håret där bak och spännen. Hon ser så annorlunda ut mot vad jag är van vid att se henne, hon ser lite mer vuxen ut faktiskt! Hon var ganska stolt när hon traskade iväg till dagis med sitt uppsatta hår. Tänk så lite som ska till för att göra de små liven nöjda. Min lilla gullunge. ♥
 
Idag har jag kört Görans bil ner till Drammen där den skulle på service. Var ute och gick mig en sväng först och sen begav jag mig neråt. Gick väldigt bra och den bilen är verkligen helt fantastisk att köra. 
Nu sitter jag i soffan och slappar lkte innan två små vildingar ska hämtas hem. 
Vad hittar ni på idag? Här har det varit sol hela dagen, underbart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0