Falskt rykte

 
Solen verkar ha vaknat till efter att ha gått i ide en stund. Man känner skillnad på humöret om inte annat! Dock hörde jag ett rykte i affären igår om att det skulle komma met snö (!!!!!!!) - hoppas det bara var ett falskt rykte alltså. Nu har jat ställt bort vinterskorna och hängt bort vinterjackan. Nu är det tid flr lite tunnare jackor, lättare skor och solbrillor eller vad säger ni? Solglasögon har jag gått runt med de senaste 3 dagarna när jag varit ute. Jag är så ljuskänslig och får fort huvudvärk om jag kisar.
 
Idag har vi varit på babysång igen. Vet inte hur länge jag kommer gå på det eftersom Emil blir mindre intresserad av sången och mer intresserad av att krypa och gå runt i lokalen. Men vi får se. Har mött massa härliga människor där, det är en social stund för både mig och Emil. ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0